Pamut fehérnemű

Nem vagyok már mai csirke, sok márkát kipróbáltam, de megvannak a magam kedvencei, függetlenül attól, hogy szívesen próbálok ki minden újat, legyen az fazon vagy márka, nyitott vagyok.

Akit ugy-e megfertőz a fehérnemű iránti rajongás, az nem szabadul, legyen az akárhány éves. Ma Bosnyák-téren kellett találkoznom egy barátommal, de valahogy a városi forgalom csodákat tett, és jó fél órával hamarabb értem oda. Fehérnemű bolt a templommal szemben - ez már számomra fantasztikus páros, és van valami mennyei varázsa is:), még a Jóisten is szeret gyönyörködni a szép női testeken, egy szép fehérneműben - gondoltam. Be is mentem gyorsan, hogy megszemléljem, mi a kínálat a város ezen pontján. Nem gondoltam, hogy még újdonságot is találok, azt meg főleg nem, hogy még vásárolok is!

Képzeljétek, egy - számomra - új márkát találtam, és fantasztikus szép fazont, ígyhát gyorsan meg is vásároltam. A márka Piera, és én egy Maria nevű melltartót vettem, ami szolid tüllel van bevonva, belül viszont tiszta pamut. Az eladó - egyébként rettentő szimpatikus uriember - szerint nem sok helyen van a márka az országban, de mivel pamut, nagy jövő előtt áll, állítja.

Meg kell találnom a hozzá való alsót is, mert az nem volt a boltban...

   »     Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás melltartó pamut piera

A bejegyzés trackback címe:

https://fehernemu.blog.hu/api/trackback/id/tr3614264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
süti beállítások módosítása