Sportmelltartó - kell vagy nem?

Nem vagyok amolyan fitness-bajnok, és azt sem mondhatom, hogy minden reggel 5-6 között lehet látni engem szaladni a Margit-szigeten, de néha lemegyek egy-egy aerobik edzésre, csakhogy elhitessem magammal, ezen a héten is tettem valamit az egészségemért. Az persze alap volt, hogy slip vagy francia alsó legyen a nadrág alatt, és kizárólag pamut, mert ugy-e kellene, hogy szellőzzön az intim helyeken is, de bevallom, megvolt a kényelmes pamut melltartóm, és nem sokat foglalkoztam "speciális" melltartókkal.

Ma az edzésre megjött egy lány és majdnem táncolt az öltözőben. Nem értettem. Nagy lelkesedéssel elmesélte, hogy most vette a hiperszuper Felina Power sportmelltartóját, és hogy mennyire örül, meg mennyire kényelmes, meg hogy mostmár még erősebbek lehetnek a mellizmai, mert edzés alatt nem nyúlnak, csak feszesednek... Szóval kiselőadást tartott róla. Hát, mondom, akkor én a weblady majd jól utána nézek, ha tényleg olyan szuper, akkor tuti megtalálom a neten.

És tényleg nem telt sok időmbe, (nevezetesen egy webcímbe:) http://sportmelltarto.hu/ ) és meg is találtam. Olvasgattam róla, és az első dolog, ami megragadott (mint sok éve olimpia-rajongót), hogy az olimpiai csapat is ezt hordja. Hmm...mondom, tudnak ezek valamit, micsoda marketing fogás :), ki kell deríteni, igaz-e, mert ha igen, én ezt is megtalálom. És tényleg, nekik sem mindegy mit visel a nő ruha alatt :).

Nakérem, hát ezen belelkesedve, gyorsan meg is rendeltem egyet magamnak, hisz fehérnemű webáruház vagy mi, epekedve várom az érkezését, és majd beszámolok, hogy hogyan bírom az edzést az új csodaszerzeményemben. Lehet, hogy minden nap lemegyek ugrabugrálni :)?

   »     Szólj hozzá!

Címkék: csapat olimpiai pamut sportmelltartó alsó

A bejegyzés trackback címe:

https://fehernemu.blog.hu/api/trackback/id/tr13614233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
süti beállítások módosítása