Pánt nélküli melltartó - teszt

Tudom, kedves olvasó, hogy a nyárnak lassan vége, és a pánt nélküli toppok és ruhák ideje lassan leáldozóban van, de mivel én ezt a modellt teszteltem a nyáron, most szívesebben írok róla.

Először is, elég sok utánajárás volt megtalálni, érdekes módon. Kiderült, hogy nyár elején nagyon sok gyártó és bolt nem volt felkészülve arra, hogy pánt nélküli melltartóra lesz szüksége a hölgyeknek. Aztán ahogy utána kérdeztem, sok negatív tapasztalat hangzott el, olyanok, minthogy lecsúszott egy óvatlan mozdulatnál, nem tart, nem mutat szépen, és hát ezek a történetek nem dobtak fel túlságosan.

De mivel szükségem volt egy koktélruhához ilyen darabra, hát elindultam, hogy megtaláljam az "ideális" pánt nélküli melltartót.

Sikerült találnom egy Sariana melltartót, nevezetesen a Messina családba tartozó 170878/06 típusú modellt. Be kell vallanom a nagyobb mellű nők táborát gyarapítom, de azért nem voltam annyira bátor, hogy a sima merevítős változatot vegyem meg, mert nem éreztem annyira stabilnak benne a melleimet (az is Sariana Messina, csak 130878/06 típus).

Így egy öreg néni tanácsát megfogadva: "ha van, hát meg kell mutatni" szlogennel a push-up változatra szavaztam.

Voltam benne esküvőn, ahol rengeteget táncoltunk, és a melltartó tartott, a ruha meg nem mozdult róla, voltam sétálni, hétköznapi bevásárlásra a nagy melegben. Az előzőre feltétel nélkül ajánlom, mert gondtalanul lehet bulizni benne, az utóbbira nem, mivel nagyon meleg. 40 fokban könnyű nyári pamut melltartónál még mindig nem találtak ki jobbat...

Pro és kontra pánt nélküli melltartó - kíváncsi vagyok mindenkinek a véleményére ;).

   »     Szólj hozzá!

Címkék: nélküli melltartó pánt sariana

A bejegyzés trackback címe:

https://fehernemu.blog.hu/api/trackback/id/tr90624729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
süti beállítások módosítása